- Dostava naročila
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ponudnik pošilja blago preko dostavnih služb GLS ali Pošta Slovenije vendar si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Osebni prevzem naročenega blaga ni možen.
Blago, ki je na zalogi bo odpremljeno v roku do 3 delovnih dni od potrditve naročila. Dostava se vrši med tednom po urnikih dostavnih služb. Če je naslov za dostavo drugačen kot naslov za račun, je treba takšen naslov dodatno vpisati v obrazcu za naročilo.
Če katerega od naročenih izdelkov ni na zalogi, bo pošiljka odpremljena isti dan, ko ponudnik prejme izdelke. Ponudnik bo kupca obvestil preko e-pošte ali po telefonu o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave.
Izdelke iz kategorije Poslovna programska oprema prejme kupec samo v elektronski obliki in za to vrsto blaga se ne obračuna strošek dostave.
- Strošek dostave
- Strošek dostave blaga je 7 EUR (z DDV).
- Za naročila v vrednosti nad 100 EUR (z DDV) je dostava brezplačna.
- Akcija: do 31.12.2022 je dostava brezplačna za vsa naročila
- Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga dobavitelju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za tako odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu uporabnik ponudnika najprej pisno obvesti na e-naslov info@martisi.si. Uporabnik mora blago vrniti v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Vračilo plačila mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Prejeto blago mora uporabnik vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini v originalni embalaži, ki ne sme biti prelepljena, in z vsemi pripadajočimi dodatki (navodili za uporabo, garancijskimi listi, prozornimi zaščitnimi folijami…), razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik.
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.
- Kaj storiti v primeru poškodovanega blaga
V primeru vidne poškodbe embalaže ali blaga mora biti reklamacija uporabnika ponudniku ali dostavni službi podana takoj ob prejemu takega blaga. Uporabnik takega blaga ni dolžan sprejeti in lahko pošiljko zavrne.
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja ali so izdelki v paketu poškodovani, vendar je uporabnik tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil ali pa so bili prikriti, mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu ali pri ponudniku.
Če obstaja sum, da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, poteka reklamacija tako, da paket prinesete na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zapakiran v ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe), ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki. Lahko pa se z dostavno službo, ki je izdelek dostavila dogovorite, da vas na vašem naslovu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki in nato ponudnik poskrbi za potrebno zamenjavo izdelka. Ponudnik se z uporabnikom dogovori o ustrezni rešitvi. V primeru poškodb, ki so za uporabnika sprejemljive in bi uporabnik tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis po ocenitvi škode. Če pa je poškodba prevelika in za uporabnika nesprejemljiva, ima uporabnik pravico do zamenjave izdelka. Skupaj z dostavno službo ponudnik poskrbi, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Uporabniku priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljavca.