Splošne določbe

Spletna stran »martisi.si« in spletna trgovina »webshop.martisi.si« sta last podjetja Martisi d.o.o., Trpinčeva ulica 37A, 1000 Ljubljana, matična št. 6267793000 (v nadaljevanju »Ponudnik«).

Uporabnik je vsaka pravna ali fizična oseba, ki uporablja oziroma obišče spletno stran in trgovino (v nadaljevanju »Uporabnik«).

Uporabo spletne strani in trgovine (branje vsebine, odpiranje povezav, dodajanje izdelkov v košarico in podobmo) štejemo kot soglasje uporabnika, da je seznanjen in se strinja s temi splošnimi pogoji.

Ponudnik si pridružuje pravico, da splošne pogoje uporabe kadarkoli in brez predhodne najave spremeni ter novo različico objavi na tem spletnem mestu.

Vrste uporabnikov

Neznani uporabnik: uporabnik, ki ogleduje spletno stran in trgovino brez registracije. V tem primeru bomo z vašim soglasjem ob obisku naše spletne strani in trgovine podatke zbirali preko piškotkov z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje in funkcionalnosti, štetja števila uporabnikov na spletnem mestu, varnosti in zagotavljanja nemotenega delovanja spletnih strani.

Registrirani uporabnik ali gost: pravico do nakupa v spletni trgovini webshop.martisi.si imajo tako registrirani uporabniki kot tudi gostje, ki lahko opravijo hitri nakup brez registracije. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi uporabnik uporabniško ime, ki je lahko enako njegovemu e-naslovu, in geslo. Uporabnik lahko svoje geslo in e-naslov kadarkoli spremeni.

Vsebina spletne strani

Spletna stran je vzpostavljena z namenom informiranja širše javnosti o storitvah podjetja Martisi d.o.o.

Spletna trgovina je vzpostavljena z namenom prodaje poslovne programske opreme ter računalniške opreme in naprav.

Uporabniki uporabljajo objavljene vsebine na lastno odgovornost.

Dostop do informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vedno zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto svojega podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko)
  • kontaktne podatke, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga in storitev
  • dostopnost izdelkov
  • pogoje dostave in plačila
  • cene izdelkov
  • pojasnjen postopek vračila, odstopa od pogodbe in reklamacij

Načini plačila in plačilni pogoji

Spletna trgovina webshop.martisi.si ponuja naslednje načine plačila, enega od katerih uporabnik izbere ob zaključku naročila:

  • Plačilo po predračunu na TRR ponudnika
  • Plačilo po povzetju
  • Plačilo s kreditno kartico (Mastercard, Visa ali Maestro) preko plačilnega sistema Stripe.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV in so jasno in nedvoumno določene.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba (naročilo) se pošlje uporabniku preko elektronske pošte po izvedenem uspešno oddanem naročilu in je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Uporabnik lahko kopijo te pogodbe tudi naroči preko e-pošte: info@martisi.si. Ponudnik nato ta izvod pošlje uporabniku po pošti v pisni obliki ali v elektronski obliki na željen e-poštni naslov uporabnika.

Izdaja računa

Martisi d.o.o. po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Postopek nakupa

  • Oddaja naročila

Uporabnik izbere želen izdelek in ga doda v košarico s klikom na gumb »V košarico«. S klikom na gumb “Na blagajno” uporabnik dostopa do obrazca za naročanje izbranih izdelkov. Uporabnik v obrazec vpiše vse potrebne podatke in odda naročilo.

Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo o oddanem naročilu po elektronski pošti. Naknadno ugotovljene napake, popravke ali dodatke k naročilu lahko uporabnik sporoči

Če uporabnik ne prejme potrditvene e-pošte, pomeni da je prišlo do tehnične napake ali so bili vneseni podatki napačni. V tem primeru je treba postopek ponoviti ali kontaktirati ponudnika po elektronski pošti info@martisi.si ali telefonu 041 78 00 38.

  • Potrditev naročila

Ponudnik pregleda naročilo v najkrajšem možnem času oziroma najkasneje v roku 72 ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, preveri zalogo in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Pri plačilu po predračunu bo naročilo praviloma potrjeno s strani ponudnika naslednji delovni dan po prejemu  plačila. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

  • Dostava naročila

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ponudnik pošilja blago preko dostavnih služb GLS ali Pošta Slovenije vendar si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Osebni prevzem naročenega blaga ni možen.

Blago, ki je na zalogi bo odpremljeno v roku do 3 delovnih dni od potrditve naročila. Dostava se vrši med tednom po urnikih dostavnih služb. Če je naslov za dostavo drugačen kot naslov za račun, je treba takšen naslov dodatno vpisati v obrazcu za naročilo.

Če katerega od naročenih izdelkov ni na zalogi, bo pošiljka odpremljena isti dan, ko ponudnik prejme izdelke. Ponudnik bo kupca obvestil preko e-pošte ali po telefonu o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave.

Izdelke iz kategorije Poslovna programska oprema prejme kupec samo v elektronski obliki in za to vrsto blaga se ne obračuna strošek dostave.

  • Strošek dostave

Strošek dostave blaga je 7 EUR (z DDV).

Za naročila v vrednosti nad 100 EUR (z DDV) je dostava brezplačna.

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga dobavitelju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za tako odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu uporabnik ponudnika najprej pisno obvesti na e-naslov info@martisi.si. Uporabnik mora blago vrniti v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Vračilo plačila mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora uporabnik vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini v originalni embalaži, ki ne sme biti prelepljena, in z vsemi pripadajočimi dodatki (navodili za uporabo, garancijskimi listi, prozornimi zaščitnimi folijami…), razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

Kaj storiti v primeru prejema poškodovanega blaga

V primeru vidne poškodbe embalaže ali blaga mora biti reklamacija uporabnika ponudniku ali dostavni službi podana takoj ob prejemu takega blaga. Uporabnik takega blaga ni dolžan sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja ali so izdelki v paketu poškodovani, vendar je uporabnik tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil ali pa so bili prikriti, mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu ali pri ponudniku.

Če obstaja sum, da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, poteka reklamacija tako, da paket prinesete na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zapakiran v ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe), ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki. Lahko pa se z dostavno službo, ki je izdelek dostavila dogovorite, da vas na vašem naslovu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki in nato ponudnik poskrbi za potrebno zamenjavo izdelka. Ponudnik se z uporabnikom dogovori o ustrezni rešitvi. V primeru poškodb, ki so za uporabnika sprejemljive in bi uporabnik tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis po ocenitvi škode. Če pa je poškodba prevelika in za uporabnika nesprejemljiva, ima uporabnik pravico do zamenjave izdelka. Skupaj z dostavno službo ponudnik poskrbi, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Uporabniku priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljavca.

Garancija

Garancijo lahko uporabnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve.

V garancijskem roku lahko uporabnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov enak ali ekvivalenten izdelek ali vračilo kupnine, v kolikor izdelka ni mogoče nadomestiti z ustreznim.

Pritožbe in spori

Martisi d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec obrne na prodajalca Martisi d.o.o. preko telefonske številke 014 78 00 38 ali elektronske pošte na info@martisi.si. Pritožba se odda pisno po pošti na naslov Trpinčeva ulica 37A, 1000 Ljubljana ali preko e-poštnega naslova  info@martisi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Martisi d.o.o. si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje sporov

Skladno z zakonskimi normativi Martisi d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Martisi d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pravice intelektualne lastnine

Upravljalec je imetnik vseh avtorskih pravic na vsebini in grafičnih elementih spletne strani in trgovine, razen spodaj navedenih:

  • Logotipi poslovnih partnerjev objavljene na spletni strani so v lasti posameznih podjetij s katerimi ima upravljalec sklenjene pogodbe o sodelovanju in so posredovane z dovoljenjem za objavo na spletni strani.
  • Slike, ki prikazujejo artikle v spletni trgovini so bodisi last podjetja Martisi d.o.o., bodisi last dobaviteljev teh artiklov.

Prepovedano je spreminjanje, kopiranje katerega koli dela spletne strani, razen izključno za osebno uporabo uporabnika in v nekomercialne namene ter z izrecno navedbo te spletne strani.

Varstvo osebnih podatkov

Ponudnik Martisi d.o.o. z vso resnostjo in odgovornostjo skrbi za osebne podatke uporabnikov spletne strani. Z osebnimi podatki ponudnik ravna skladno s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR), Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter drugimi veljavnimi predpisi s področja varstva osebnih podatkov.

Ta politika velja za obdelavo (uporabo) katerihkoli osebnih podatkov, ki jo izvaja podjetje Martisi  d.o.o. (upravljavec) ali ki se izvaja v imenu upravljavca.

Upravljalec obdeluje naslednje osebne podatke:

  • Ime in Priimek
  • Telefonska številka
  • Naslov elektronske pošte
  • Podatki o uporabi naših spletnih strani (kliki na povezave, porabljen čas)
  • Podatki, ki jih potrebujemo za izpolnitev pogodbe in dostavo kupljenega blaga (predmet nakupa, cena, naslov za dostavo, DDV številka v primeru nakupa pravne osebe, čas dostave, način plačila, datum plačila, podatki o reklamacijah, podatki o izdanem računu ipd.).

Upravljalec vpisane podatke obdeluje z naslednjimi nameni:

  • ugotavljanje zanimanja uporabnika za storitve, izdelke in druge rešitve ponudnika in priprave ustrezne ponudbe glede na oddano povpraševanje
  • sklenitev pogodbe in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe, torej izvedbo naročil uporabnika
  • za uveljavljanje kakršnihkoli pravnih zahtevkov in reševanje sporov
  • za statistične analize o prodaji blaga in o uporabi spletnih strani upravljalca, pri čemer so uporabljeni podatki anonimizirani
  • za profiliranje kupcev, ki omogoča prikaz potrebam posameznega uporabnika primernejših ponudb tako na spletnih straneh in v naših e-poštah

Upravljalec brez izrecne predhodne privolitve uporabnika ne bo razkril njegovih osebnih podatkov tretji osebi, razen:

  • v primeru, ko je to potrebno zaradi skladnosti s pravnimi obveznostmi, ki jih ima upravljalec (npr. razkritje osebnih podatkov državnim organom na njihovo obrazloženo pisno zahtevo v zvezi s konkretnimi postopki)
  • zunanjim izvajalcem storitev, s katerimi ima upravljalec sklenjene ustrezne pogodbe o obdelavi podatkov (npr. računovodskemu servisu, dostavnim službam). Te podatke izvajalci obdelujejo izključno v imenu upravljalca in za namene izvedbe storitve za upravljalca. Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z zakonodajo. Posredujemo jim le podatke, ki so nujni za uspešno izvedbo naročila, prodajnega procesa ali druge aktivnosti.

Čas hrambe osebnih podatkov

Osnovne osebne podatke hranimo več čas, dokler ima uporabnik status registriranega uporabnika na naših spletnih straneh.

Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi privolitve uporabnika, hranimo trajno oz. do preklica te privolitve z strani uporabnika.

Podatke o izdanih računih hranimo 10 let od izdaje.

Podatke, ki si potrebni za sklenitev in izpolnitev pogodbe med uporabnikom in Martisis d.o.o., hranimo še 5 let od izpolnitve pogodbe (dobave blaga).

Po poteku roka hrambe osebne podatke učinkovito izbrišemo ali anonimiziramo, kar pomeni, da jih obdelamo na tak način, da jih nikakor ni več mogoče povezati z uporabnikom.

V kolikor uporabnik odkrije napako ali drugo pomanjkljivost na spletni strani in v spletni trgovini, nam to lahko sporoči na info@martisi.si . Na ta naslov nam lahko sporoči tudi zahteve za spremembo, dopolnitev ali umik svojih osebnih podatkov.

Pravice uporabnika glede varstva osebnih podatkov

Uporbnik lahko od upravljalca kadarkoli zahteva:

  • potrditev, ali obdeluje vaše osebne podatke
  • dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije: namene obdelave; vrste osebnih podatkov; predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja; obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za vas
  • eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki); za dodatne kopije, ki jih zahtevate, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov
  • popravek netočnih osebnih podatkov
  • omejitev obdelave, kadar: oporekate točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost osebnih podatkov; je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe; osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, pa jih vi potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov
  • izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličete privolitev za obdelavo osebnih podatkov;
  • izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas mi pri tem ovirali;
  • prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov;
  • da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov, če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov.

Svoje zahteve glede uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko naslovite v pisni obliki na elektronski naslov info@martisi.si.

Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od uporabnika zahtevamo dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrnemo le v primeru, da dokažemo, da uporabnika ne moremo zanesljivo identificirati.

Na zahtevo uporabnika, s katero uveljavlja svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, moramo odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

Če uporabnik meni, da se njegovi osebni podatki shranjujejo ali kako drugače obdelujejo v nasprotju z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, ima pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu RS.